Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

TOP 5 LIPSTICK (MAC)

Η αλήθεια είναι πως δεν επιλέγω εσκεμμένα κραγιόν από την MAC. Ήθελα να αναλύσω απλά τα αγαπημένα μου κραγιόν, αλλά συνειδητοποίησα πως όλα είναι από αυτήν την εταιρία. Πραγματικά έχω υποσχεθεί πια πως δεν πρόκειται να ξαναπάρω κραγιόν άλλης μάρκας, διότι όσα και να αγοράσω, καταλήγω να χρησιμοποιώ μόνο αυτά από την MAC. Λοιπόν, παρακάτω παραθέτω τα αγαπημένα μου...

HUE


Θα αρχίσω με το λιγότερο αγαπημένο μου,από τα πέντε. Είναι το Hue(glaze). Ένα nude κραγιόν που με έχει βολέψει αρκετά, ειδικά τις πρωινές ώρες. Έχει αρκετά κρεμώδη υφή και είναι πολύ ενυδατικό. Δεν το θεωρώ τόσο σταθερό όσο τα matte κραγιόν της MAC που υπεραγαπάω. Το χρώμα του θα το χαρακτήριζα ανοιχτό ροζοροδακινί. 


HONEY LOVE


Το λατρεμένο μου κραγιόν λοιπόν είναι το Honey Love(matte). Είναι πάρα πολύ σταθερό, κρατάει ώρες,αλλά δεν είναι και το πιο ενυδατικό κραγιόν που θα δοκιμάσετε. Το έχω υπερλατρέψει γιατί είναι εντελώς ματ, κάτι που εκτιμώ πολύ στα κραγιόν.Γενικά αποφεύγω την λάμψη στα κραγιόν και απεχθάνομαι τα περλέ. Το συγκεκριμένο το φοράω πια κάθε πρωί με οποιοδήποτε μακιγιάζ θα κάνω, γιατί αποφεύγω τα κραυγαλέα χρώματα αυτές τις ώρες. Το χρώμα του είναι ,θα έλεγα, σκούρο μπεζ.


SNOB


Αυτό το κραγιόν,άλλες το μίσησαν και άλλες το αγάπησαν. Είναι ένα ροζομώβ ανοιχτό και πολύ ψυχρό χρώμα. Θεωρώ πως πηγαίνει σε πιο ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες και θέλει μεγάλη προσοχή στο υπόλοιπο μακιγιάζ, ώστε να μην δείχνει περίεργο πάνω στο πρόσωπο μας. Γενικά,κατά τη γνώμη μου είναι δύσκολο χρώμα, άλλα όντας ξανθιά με ανοιχτή επιδερμίδα μου έχει "κάτσει" καλά. Το προτιμώ βραδινές ώρες ή αργά το απόγευμα που έχει πέσει ο ήλιος.


PINK NOUVEAU


Ένα πραγματικά πολύ έντονο ροζ-φουξ χρώμα. Το έχουν αγαπήσει Lady Gaga και Nicki Minaj. Από το  τελευταίο καταλαβαίνουμε πως με το κατάλληλο μακιγιάζ μπορεί να ταιριάξει από την πιο ανοιχτή έως και την πιο σκούρα επιδερμίδα. Είναι ένα χρώμα που θα λατρέψετε και θα συνοδέψει υπέροχα το βραδινό σας μακιγιάζ!


RUBY WOO


Και τέλος το κλασικό κόκκινο. Τρία πράγματα μου έρχονται στο μυαλό όταν βλέπω αυτό το υπέροχο κραγιόν: ρετρό, pin-up, sexy. Είναι εντελώς ματ και σχετικά σκούρο.Λόγο του χρώματος, αλλά και της υφής του(matte),είναι δύσκολη η αφαίρεση του. Είναι πολύ σταθερό και κρατάει απίστευτα πολλές ώρες. Θα το αγαπήσετε και ταιριάζει από τις πιο ανοιχτές ως και αρκετά σκούρες επιδερμίδες. Το λατρεύω και θεωρώ πως μπορεί να φορεθεί ακόμα και το πρωί, με ένα nude μακιγιάζ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου